Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.
Умови повернення для товарів належної якості
Увага: оплата товару та підписання декларації на відділенні кур'єрської служби свідчить про те, що Ви отримали товар у повній комплектації та в належному вигляді. Згідно з чинним законодавством ви можете повернути товар належної якості або обміняти його, якщо: - товар не був у вжитку і не має слідів використання споживачем: подряпин, сколів, потертостей, плям тощо; - товар повністю укомплектований і збережена фабрична упаковка; - збережено всі ярлики і заводське маркування; - товар зберігає товарний вигляд і свої споживчі властивості. Для повернення товару належної якості необхідно: 1) зв'язатися з магазином телефоном/вайбером з питання повернення; 2) відправити товар Новою поштою/Укрпоштою на вказане оператором відділення (за рахунок покупця); 3) повернення коштів здійснюється протягом 2 робочих днів з дня отримання товару співробітником магазину.
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.